خامنه‌ای مسئول کشتارها است

وحشی‌گری‌های نظام اسلامی در اين چند روز به اندازه‌ای افزايش پيدا كرده كه آشكارا بروي مردم آتش باز كرده است. نكته‌ی جالب توجه اين است كه با وجود تمام تصاويرها و فيلم‌ها، دولت و نيروی انتظامی هنوز ادعا مي‌كند كه از اسلحه‌ی گرم استفاده نكرده و كسانی كه بروی مردم آتش گشوده‌اند، تروريست هستند.
اين سلاح بدست‌ها كه هستند؟ از كجا آمده‌اند؟ چرا دستگير نمی‌شوند؟ چرا كسي قادر به شناسايی آنها نيست؟ چرا با وجود اينكه تمام فعالان سياسی در اين چند روز در منزل شخصيشان دستگير شده‌اند، دولت و نيروی انتظامی قادر به شناسايی و دستگير كردن اين گرگ‌های انسان‌نما نيست؟ علت اينجاست كه اين افراد اصلا نيازی به شناسايی ندارند! يعني همه آنها را مي‌شناسند. منظورم از همه، دولتی‌ها و دست اندركاران است. اين نيروها، همان بسيج، انصار و حزب الله هستند كه البته به جز بسيج، بقيه از زير مجموعه‌های سپاه پاسداران نظام اسلامی‌اند. ولی اين بخش از اين نيروها كه توانايی سركوب كردن ملت بدون هيچ مزاحمتی را دارند، دستور متفاوتی از سايرين دارند. و آن اين است كه فقط و فقط به اطاعت از فرمان‌های سید علی خامنه‌ای توجه می‌كنند. منظور از مزاحمت اين است كه نگران هيچ نوع پيگرد قانونی نيستند و اختيارات آنها از توانايی‌های ديگر نيروهای مسلح و غير‌مسلح بسيار فراتر است. همان‌طور كه گفتم، اين نيروهای ضدمردمی به طور مستقيم از علی خامنه‌ای فرمان می‌گیرند. یعنی اگر خامنه‌ای دستور حمله به مردم را صادر نکرده باشد، این افراد نمی‌توانند به مردم در کوچه و خیابان یورش برده و آنها را هدف تیرباران قرار دهند.
تمام اینها، نشان از یک چیز دارند. و آن شخصیت خون‌خوار، ضدمردمی، سرکوب‌گر و دیکتاتور سید علی خامنه‌ای است. خامنه‌ای در سنخرانی روز جمعه، صریحا نشان داد که برای ملت ارزشی قائل نیست و تنها به هدف خود در افراط‌گرایی و سرکوب‌گرایی می‌اندیشد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر