مردم ایران را به گلوله بستند

در راستای اعتراضات وسیع مردمی به نتایج مضحک انتخابات

از همان دقایقی که مانور اقتدار سپاه و بسیج در تهران برگذار شد، بوی تعفن کثافت‌کاری در وزارت کشور به مشام می‌رسید. حمله به ستاد آقای موسوی، اعلام اینکه با هر حرکت خیابانی برخورد خواهد شد، به راه انداختن بحث‌هایی در مورد انقلاب مخملی، لو رفتن نتیجه‌ی از قبل تعیین شده‌ی انتخابات توسط روزنامه‌ی ضد‌مردمی کیهان و سایت تندروی فارس و… همه‌ از نقشه‌ای شوم و حساب شده خبر می‌‌داد. این نقشه همان کودتایی است که با قدرت تمام و با حمایت مستقیم شخص آقای خامنه‌ای، رهبر متکبر، اقتدارگرا و دیکتاتور ایران انجام شد، و با قدرت تمام و به هر وسیله‌ای که شده قصد دارند آن را به ثبات برسانند. زخم مردم زمانی تیر می‌کشد، که این طرح کنترل شده که مورد حمایت وسیع اقتدارگرایان مثل سپاه و رهبر ایران قرار گرفت، با کشتار و نقض هر نوع قوانین اخلاقی، بین‌المللی و  شرعی و غیر شرعی همراه شد.

زنان را می‌زنند. مردان را می‌زنند. پیرها و جوانان را میِ‌زنند. با شدت هر چه تمامتر به قصد کشت با مردم برخورد می‌کنند. مردم را زیر موتورسیکت‌ها له می‌کنند. با حمله‌ی وحشیانه به کوی دانشگاه تهران، پنج دانشجو را کشتند. چندین نفر را دستگیر کرده‌اند و زندگی را بر این دانشجویان حرام کرده‌اند.

در این اواخر تیر رگبار را بر مردم گشوده‌اند. گزارش‌ها از شهید شدن یک نفر در جریان گلوله‌باران مردم در خیابان‌ها خبر می‌دهند. چندین نفر به شدت زخمی شده‌اند و در وضعیت وخیمی به سر می‌برند.

توسل به هر نوع خشونت و ابزاری برای ریشه‌کن کردن مردم، راهی است که دولت نامشروع ایران آن را انتخاب کرده است. و این دولت توانایی انجام هیچ کاری را ندارد، مگر با اجازه‌ی آقای خامنه‌ای.

آقای خامنه‌ای، ملت ایران این حرکت وحشیانه‌ی شما را که ناشی از سیاست مشت آهنین شماست، در قلب و سینه‌ی خود حفظ خواهد کرد. آن را از یاد نخواهد برد و اجازه‌ی فراموش شدن این خاطره‌ی دردناک را نخواهد داد. با تمام این اوصاف، ملت ایران از موضع خود عقل‌نشینی نخواهد کرد. شما اشتباهی بس بزرگ مرکتب شده‌اید و باید مجازات شوید. طمع به قدرت چشم شما را کور کرده است. از خشم مردم بترسید. از تفکر فاشیستی و سرکوب‌گرایانه پیروی نکنید که این عاقبتی بسیار وحشتناک برای شما رقم خواهد زد.

آقای خامنه‌ای، در تمام این اتفاقات ناگوار فرمانده اصلی شما هستید.

0 نظرات:

ارسال یک نظر