جوان ايراني را كشتند، نداها را كشتند

چه بنويسم كه حالي جز درد ندارم

وحشي‌گري تا كجا؟ سركوب مردم تا كجا؟ كشت و كشتار مردم بي‌گناه تا كجا؟ جوانان ايران را مي‌كشتند، چون خواهان آزادي هستند. جوانان ايران را به خاك و خون مي‌كشند، چون خواهان آزادي هستند. ديكتاتوري را نمي‌خواهند. ولايت فقيه را نمي‌خواهند. خامنه‌اي را نمي‌خواهند. شرم بر رهبري كه ملتش را به گلوله ببندد. شرم بر رهبري كه در مقابل كشته شدن ملتش ساكت بماند و دم نزند. شرم بر رهبري كه به خاك و خون كشيده شدن ملتش را رهبري كند. شرم باد!

amd_soltani-headshot
مسلما همه تا حالا در مورد ندا آقا سلطاني شنيده‌ايد. عكس‌ها، فيلم‌ها، گفته‌ها و شنيده‌ها. ند در روز شنبه 30 خرداد در محله امیر آباد تهران در جريان راهپيمايي‌ها توسط نيروي مسلح بسيج نظام اسلامي كه تحت فرماندهي مستقيم علي خامنه‎اي، رهبر ايران است، به ضرب گلوله در سينه جان سپرد. حتي اجازه ندادند پدر و مادر اين معصوم به سوگ فرزندشان بنشينند. خاکسپاری وی تحت شدیدترین تدابیر امنیتی و با سرعت بسیار انجام شده است.گفتنی است که هم اکنون خانواده وی بعد از خاکسپاری ندا آقا سلطان به خانه باز گشته اند. مراسم یادبود ندا قرار بود فردا اول تیر ساعت ۵ تا ۶.۳۰ در مسجد نیلوفر واقع در عباس آباد تهران برگزار شود که با تماسی از طرف مسجد این مراسم لغو شده است. همچنین به تمام مساجد تهران دستور داده شده است که اجازه برگزاری مراسم ندا آقا سلطان را ندارند. تصاوير و فيلم‌هاي صحنه‌ي دردناك مرگ اين عزيز و اين قصه‌ي دردناك و عذاب‌دهنده، به طور گسترده‌اي در تمام جهان پخش شده است. از روزنامه‌ها تا تلويزيون و راديو. ندا يك گوشه از وحشي‌گري‌هاي نظام اسلامي را به دنيا نشان داد. چهره‌ي پليد نظام مبلغ امام زمان را نمايان ساخت. نشان داد كه اعتراضات مردم بي‌دليل نيست. نشان داد كه هنوز حقيقت‌هايي وجود دارند كه دنيا از آنها بي‌خبر است.

neda_street
ولي دردآورتر از همه، تعدادي از همين ملت ايران‌اند. كساني كه چشم و گوش خود را مي‌بندند و حقيقت را كتمان مي‌كنند. كساني كه چيزي براي گفتن ندارند و اطاعت بي قيد و شرط از ديكتاتوري را وظيفه‌ي شرعي مي‌دانند. جواب نسل‌هاي آينده را چگونه خواهيد داد؟ باز هم با سركوب و گلوله؟ باز هم با توجيهات ديني مذهبي؟ نه! دنيا تغيير خواهد كرد. همينگونه كه اكنون نيز در حال تغيير است. غارتگران جان مردم ايران سرنوشت خوبي نخواهند داشت.

در مورد ندا آقا سلطان در ويكيپديا بيشتر بخوانيد.

فيلم مرگ ندا را از Rapidshare دانلود كنيد. (500 KB)

0 نظرات:

ارسال یک نظر